niedziela, 5 kwietnia 2015

88. Wielkanoc

Take your time
Hurry up
The choice is yours
 Don`t be late
Take a rest
As a friend
As an old memoria
Memoria...

Memoria...
Memoria...

Mało tu się działo ostatnio... zbliża mi się 20000 wyświetleń, a wolniejszymi krokami również i jubileusz (już... drugi?), a ja zamieram...

Miałem niedawno krótki okres użalania się nad sobą, jak się okazało, zupełnie bezsensowny, co dopiero uświadomił mi Sz. Oczywiście przepraszam zarówno jego, jak i siebie, bo w tym czasie straciłem pół weekendu.

A z rzeczy obecnych:

Minęły trzy tygodnie terroru - napisałem w tym czasie trzynaście tysięcy klasówek, kilka wierszy, prace pisemne po angielsku i wyszedłem na tym całkiem nieźle;

Uwielbiam swoją klasę, której towarzyskość i solidarność, jak chyba zawsze na początku, kwestionowałem. Poza oczywistą i zgodną (może nieco wybiegającą ponad normę) z krzywą Gaussa grupą niesocjalizującą się szczególnie mocno z naszą klasą dogaduję się praktycznie ze wszystkimi i każdy mnie lubi (mam nadzieję ;_;). Naprawdę nie narzekam ^_^ Za dziesięć dni wyjeżdżamy do Londynu, w czerwcu jeszcze jedna wycieczka - co dałoby łączną ilość czterech wycieczek klasowo-szkolnych w tym roku!

Mój chłopak ma małe problemy ze zdrowiem, toteż pod znakiem zapytania stoi jego wyjazd, ale trzymam kciuki ;> Niezależnie od tego jesteśmy w oddzielnych pokojach.
Drogie te wszystkie wycieczki jak cholera, współczuję swoim rodzicom i aż żal mi ich tak naciągać, więc w zamian ograniczam własne wydatki, a tu co? Mama kupuje mi znienacka koszulkę! I to ładną i wygodną ;_; nie odmawiam :c

Moje zapędy językowe się zaogniają, ale kim wy jesteście, żeby was zanudzać informacjami tej kategorii xD
Może tyle, że zapisałem się na City&Guilds na poziomie C1 w czerwcu, choć czarno to widzę z tak płytką znajomością wokabularza brytyjskiego xd

Naturalnie życzę wam mokrego zajączka i smacznej choinki ^.^
Jest trzecia w nocy i piję kwas chlebowy odrabiając lekcje u babci ;/

10 komentarzy:

  1. A któż tu się pojawił. Jakoś tak dawno tu Cię nie widziałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni wers zbił mnie z tropu, haha - mistrz!
    Gesslerowa by Cię pochwaliła, w kilku odcinkach w poprzednich sezonach promowała kwas chlebowy xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Znikające komentarze wróciły, WTF?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, serio, o 16:09 byłem w autokarze od 26 godzin pozbawiony internetu przez minimum kilka dni xD

      Usuń
    2. Masakra. W każdym razie napisałem w nim, że Grzesiu wrzucił list do skrzynki jak prosiła ciocia ;)

      Usuń
  4. Żyjesz ty tam? Kiedy jakiś pościk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo, w sensie blogowym przeżywam śmierć kliniczną :>

      Usuń
    2. Chyba nie tylko blogowym :/

      Usuń