piątek, 13 grudnia 2013

31. Coś wyszło, ale ja chcę więcej ;c

I o czym by tu napisać?

Ostatnio nie mam humoru na pisanie... na robienie czegokolwiek. Wieczorami, a szczególnie w godzinach 21-22.

Jeśli czytaliście komentarze pod postem "Tomek", to wiecie, że P jak idiota postanowił sobie zaprosić z mojego profilu pewnego chłopaka... a wyszedłem tylko na chwilkę -.- 

Ale nie wyszło źle ;p Oczywiście dowiedziałem się o tym otrzymując powiadomienie 'Tomek * zaakceptował twoje grjnvguois' :\

Wkurzyłem się na P, ale trzeba coś z tym zrobić było. Więc napisałem ;p
I wcale nieźle wyszło, pogadaliśmy trochę :D
Aktualnie od dwóch dni czatuję na czacie, żeby tylko wszedł (a on niestety wchodzi zawsze tylko na chwilkę ok. 21 ;c - nie chcę mu dupy zawracać i robić manii prześladowczej pisząc jak go nie ma ;p)

Mam już nawet przygotowane różne tematy, byle rozmawiać ;p a tak bardzo bym chciał ^^ To naprawdę dobrze z mojej strony - nigdy nie zacząłbym nic do nieznajomego, który mi się w dodatku podoba, a spróbowałem i wcale nie tak źle się czułem xD

Ale i tak jestem nieśmiały- marzeniem moim byłoby doprowadzić chociaż do sytuacji, w której mówilibyśmy sobie cześć na korytarzu ;/

Dzisiaj czekałem ze trzy godziny, robiąc też inne rzeczy... Po tej jednej z nim rozmowie czuję się zniewolony...

W dodatku nie wiem nawet, czego sobie życzyć na święta :C - a wcale nie mam wszystkiego ;p

PS. Miałem najwyższy wynik w klasie z próbnego egzaminu z historii-wosu, czyli jedyną piątkę ^^

Co u was? Bo u mnie tak jak widać :P

4 komentarze:

  1. U mnie historia-wos na 80% :DD
    matma na 96%, bałwan przyniósł szczęście xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, tu znowu ta dziwna i nieogarnięta. Nie odniosę się dziś do postu, bo chciałam po prostu poinformować, że parę dni temu założyłam bloga. Wpadnij do mnie, jeśli masz ochotę. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak przy okazji, odezwij się może. Dawno cię nie było i trochę się martwię.

    OdpowiedzUsuń