niedziela, 7 czerwca 2015

91.

Dziękuję wam, minęły niemal dwa lata. Ostatnio nie piszę nic tutaj, a nie będę non-stop wrzucać wierszy.

Oficjalnie działalność zawieszam, toteż możecie się niczego nie spodziewać szczególnie w okresie wakacyjnym.

Mam smutne przemyślenie, że przez własną niesystematyczność straciłem z wami kontakt, dlatego chyba nie sprawię przykrości wielu osobom. Te, które poczułyby się skrzywdzone, zapraszam do kontaktu mailowego ;D (ostrzegam, wolno odpisuję!)

Czyżby tak kończyła się internetowa przygoda chłopaka z Olsztyna? Może nie powinna, ale kto zakończył życie w taki sposób, by wszystko było osiągnięte?

Z przyjemnością będę tu wracał, żeby zobaczyć, jak na przestrzeni tego czasu zmienił się mój charakter, mój styl pisania, jak dojrzałem - i tak wiele mi brakuje.

Tego bloga kończę/zawieszam jako licealista, humanista pragnący wiedzy, w miarę oczytany, aczkolwiek na czytanie mający niebotyczne ambicje, aspirujący do miana poety, żałujący, jak wielu, niewykorzystanych okazji, jednak przede wszystkim faktu, że nie został kiedyś harcerzem, do tego nie mający pomysłu na życie, bez partnera i pewny swojego patriotyzmu.

1 komentarz:

  1. Smutne. Mam jednak nadzieję, że kontakt e-mailowy zostanie i nie będzie on "raz na pół roku".

    OdpowiedzUsuń