niedziela, 6 października 2013

23. Dziewczyna kaputt + V. Coming Ałt

xD

xD

xD

To tak w skrócie. A tu macie szczegóły:

Spotkaliśmy się wczoraj z dziewczyną. Coś tam posepleniła, ja też xD

I po starannie wyliczonym przeze mnie z zimną krwią i kamiennym sercem pół godziny... zerwałem.
Chyba nieźle to zniosła, gadaliśmy potem jeszcze drugie pół godziny ;p
Ale niechybnie oznacza to dla mnie w końcu kres tej całej jebaniny. Ostatnio tak mi się nie chciało spotykać, że połowę razy się wykręciłem, a drugą połowę spędziłem z nią z zegarkiem w dłoni.

Szczęśliwi czasu nie liczą... ;)

A druga sprawa, wracając w piątek z koleżanką (niech bd A, skoro wszyscy to i tak litery), powiedziałem zwyczajnie, że jestem gejem. I również się zbytnio nie przejęła ;p

No i nie mam nic do dodania, naprawdę w tych tematach zdarzyło się nie więcej, niż napisałem, i nie ma sensu lać wody.

A co tam u was tak ogólnie?, piszcie :D
A ja się z wami żegnam, idę... coś tam porobić xD

2 komentarze: