sobota, 20 lipca 2013

16. Kilka słów między wyjazdami

Cześć! :D

Co prawda wróciłem, ale nie do końca, jutro wracam... na drugi turnus :D

Po prostu jeden tydzień to za mało na coś tak zajebistego ;d (na tym obozie jestem już piąty raz)

Wrażenia, przeżycia itd. opiszę po powrocie z drugiej części, w sobotę lub ndz. ;)

Napomknę tylko, że stałem się swego rodzaju bóstwem xD



Przeczytałem właśnie ostatni post Breiniacka(macie tu link albo przejdźcie z listy ulubionych) mówiący o tym, że gej jest lepszą wersją heteryka i że posiada w sobie część kobiety. Ja mam nieco odmienne zdanie.


Przede wszystkim, kim jest heteryk i kim jest gej? To dwoje takich samych ludzi, mających odmienne... hobby ;D I szczerze mówiąc, pochwalam równość, nie promowanie którejś z orientacji ;p


Dalej, sprostowanie: Nie każdy gej czuje w sobie damską część - dla przykładu ja nadal nie rozumiem i nie zanosi się na to, żebym zrozumiał kobiety :p

Oczywiście nie próbuję niczego dissować, tylko dopowiadam
Narqa :D

8 komentarzy:

  1. Haha, ja się zgadzam z tym, że mamy w sobie coś z kobiety (można sb wybrać lepsze cechy z obu płci xD ), z dziewczynami dogaduję się całkiem dobrze, ale ja ich wcale nie rozumiem. Nauczyłem się, że jak laska mówi, to słucham samego początku, potem zatapiam się w swoich myślach, w połowie ich monologu chwilę słucham, znowu zatapiam i pod koniec słucham o czym mówią i jak czeka na moją reakcję, to odwołuję się tylko do tego, co słuchałem. Może to dlatego moje wypowiedzi są króciuteńkie w porównaniu z ich wypowiedziami...?
    W każdymbądź razie, gorrrąco pozdrawiam i zazdroszczę wyjazów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchać to również umiem ;)
      Dzięki za odpowiedź, też pozdrawiam :D

      PS. Może czas się zapoznać, np. na fb? (jak wrócę, oczywiście ;p)

      Usuń
    2. Haha, może i trzeba, ale któryś z nas powinien pierwszy napisać maila do tego 2 ;) ale który z nas to powinien być ;P
      A co do słuchania dziewczyn- jak ich mało słucham, wiem tylko.kiedy mam słuchać :P
      I znowu pozdrawiam c:

      PS
      Mógłbyś usunąć tę weryfikację obrazkową, bo pisząc z telefonu mam jedną wielką plamę i komentarz piszę z pół godziny </3

      Usuń
    3. Weryfikacji już nie ma ;D

      Pozdrowiłbym, ale do trzech razy sztuka xD

      Usuń
  2. Anonim Nieowy21 lipca 2013 20:05

    Ta teza to jakaś bzdura. Owszem, są faceci "kobiecy", ale ta cecha nie pokrywa się z byciem gejem. To jedynie stereotypy. Plus to że geje nie muszą udowadniać przed otoczeniem swojej "męskości", więc jeśli są jednocześnie kobiecy to po prostu tego nie ukrywają.

    Ja osobiście ani nie czuję chęci związku z kobietami, ani tego że mam z nimi więcej wspólnych tematów. Wręcz przeciwnie. To do chłopaków czuję pociąg i z nimi mi się dobrze gada :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wypisz wymaluj ja :D

      Pozdrawiam xD

      Usuń
    2. Ktosiek, dzięki za usunięcie weryfikacji ;)
      A co do komentarza- tam Kolega pisze, iż "noe czuję chęci związku z kobietami", a Ty chyba wiesz z kim się spotykasz :P
      Ale dobra, konoec czepiania się. Powodzenia w związku xD

      Usuń
    3. Oj tam, skomplikowane, right? xD
      Dzięki ;)

      Usuń