czwartek, 14 listopada 2013

25. Powrót? Czy jeszcze nie?

A cóż to za zaniedbany blog? Kto za to odpowiada?!

No, sory, ale naprawdę nie było o czym pisać (nawiasem mówiąc, dalej nie ma+ brak mi weny)


Nawet nie wiem, o czym tego posta jebnąć, choć nie było mnie miesiąc ;p


O,

ostatnio brałem udział w kuratoryjnych z niemca, anglika, historii, matmy, przede mną jeszcze fizyka, a na polski nie poszedłem pomimo zapisania.

I to dlatego, że dowiedziałem się o nim dopiero, jak już z połowa czasu minęła xD

Myślę 'chuj, nie idę' i zostałem ;p
Co do przygotowania, to tylko z histy powtarzałem, i aktualnie zakwalifikowałem się dalej, ale pewnie, jak rok temu, podniosą próg znowu i chuj wyjdzie xd
Na angielski i niemiecki się nie przygotowywałem, bo ludzie mi przypomnieli, że to wtedy na jakieś pięć minut przed :D
Na matmie mózg mi wysiadł, a z niemca pisałem dzisiaj i, o dziwo, lepiej niż histę, to na pewno, i chyba wszystko dobrze w dodatku ;p a nie znam słówek, gówien itd ^^

A poza tym, niestety, niewiele.
Tak, nudne mam życie ostatnio xD czasem posmutam, czasem jest mi niewyobrażalnie wesoło, a ogólnie ostatnio walczę ze swoją nieśmiałością.

W sumie mam może kilka przemyśleń, o których chciałbym coś napisać, ale tyle nauki codziennie... od pn. do czwartku zajęcia dodatkowe.. no i nie wiem jak się zabrać za to ;p


Ale niech to będzie przynajmniej taka informacja, że żyję ;D
Wiem, że mało piszę, ale taki zmęczony przychodze ostatnio ;p
Dobranoc ;/

2 komentarze:

  1. Pisz o czym kolwiek tylko nie w taki sposób jak wyżej.. :P To jest nudne, jeśli masz co robić z przymusu to tego nie rób, chamujesz tym swoją indywidualność. :) Pisz o rakotwórczych bananach, twojej teorii menopauzy, albo o tym jak widziałeś złodziejką pączków.. :)

    radosuaf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnle się podoba Twój styl, jest taki wolny, swobodny. Nie popłniasz tak dużo błędów, które nawet dyslektyka rażą, pokazujesz siebie w ten sposób, to jak piszesz.
      Tak, przygotowanie do kuratoryjnych, jak i do innych konkursów oraz sprawdzianów-nigdy tego nie robię, bo i po co? "Tylko się nie wyśpię, a i tak się nie nauczę".
      Pozdrawiam ;)

      Usuń