środa, 27 listopada 2013

29. I have no fuckin' idea how to name this shit

Dzisiaj niewiele, raczej kilka informacji :D

1. Zakwalifikowałem się z historii! (konkurs kuratoryjny)

Bałem się, że podwyższą wymagany poziom, a byłem na granicy. I co kurwa ? Podnieśli o jeden punkt, to znaczy ja przekraczam ten poziom dokładnie o jeszcze jeden xD a w przeliczeniu wychodzi o 0,2 % Ogarniacie? :D Nachlałem się z przyjaciółką wyrzuciłem ją przez okno wspólnie poszliśmy lizać plejstoceński gnejs w Olsztyńskim lapidarium ogólnie, bardzo się cieszyliśmy (ona też przeszła).

2. Ostatnio wszyscy o tej zimie, i nawet do mojego bloga się odnoszą ;p to jeszcze dopowiem, że ... zapomniałem xd. W każdym razie u nas jeszcze śniegu nie ma, a mój pokój jest chujowo nieszczelny pomimo zamknięcia wszystkich szczelin :c dlatego jest jakoś o 3,4 stopnie chłodniejszy od reszty domu. Swoją drogą, nie mam jakiejś swojej ulubionej pory roku, wszystko zależy tak naprawdę od nastroju ;p

Iii... jeśli jeszcze coś planowałem napisać, to w dupie z tym i idę się w końcu wyspać, a cały dzień poruszałem się tylko tak sennie ;v do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz