piątek, 6 września 2013

18. Królowie Gimbazy

Heeeeejka !

Yo niggas, Hałabała i wiele innych.

Po dwóch wielu latach ciężkiej pracy w końcu awansowałem na szczyt hierarchii potężnej kultury Gimbusów.


-----------------------

Trzecia klasa gimnazjum. okres, w którym uczniowie powinni pracować ciężko, oraz systematycznie i gruntowo powtarzać materiał programowy z całej edukacji w gimnazjum...


-----------------------


Say whaaaat?! Nie umiem! Nic, żadnej motywacji, a to nie wróży dobrze, ja zawsze najlepiej przyswajałem wiedzę na początku, a tymczasem zacząłem odpierdalaniem ;p


Od początku roku zamiast powtarzać choćby wiedzę do konkursu kuratoryjnego z historii, szlajam się ze znajomymi po mieście (no ale jak jest zajebiście :D) Dzisiaj też wychodzę za jakieś pół godziny, i jutro może też, w niedzielę chyba dziewczyna... także dupa xD


Ale ja zawsze znajdę na wszystko czas (a w tym roku obejmuje to judo, egzamin FC, gimnazjalny, konkurs, ćwiczenia, aktywne życie towarzyskie... no cóż, całość można pogodzić, według moich obliczeń będę na to przeznaczać ok. 32 godziny dziennie przez 12 dni w tygodniu + po jednym na odpoczynek ;p)


Także ten... jprdl, ale chaotyczny post. Jestem wszystkim strasznie podjarany i nie umiem wysiedzieć w miejscu :D... także ten.

4 komentarze:

  1. Także ten, wiadomość o pisaniu przez Ciebie kuratoryjnego odbiera mi chęć uczestnictwa w nim :p Może się zgłoszę do polaka? W końcu za samo wypracowanie dostanę co najmniej maksa, jeśli nie 140%. Także ten, nie odbieram Ci szans na nie pisanie egzaminu :p
    Także ten pozdrawiam gorąco i wgle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ten xD Możesz na spokojnie pisać, u nas wystarczy chyba tylko(aż) laureat w wojewódzkim ;)
      Pozdrawiam ten i tego

      Usuń
  2. Dziwne, że dopiero teraz natrafiłem na twoj blog,
    fajnie sie Ciebie czyta :P

    Pozdrowienia dla piętnastoletniego geja z Olsztyna od
    również piętnastoletniego również geja również z Olsztyna xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww yeah, biiatch

      W końcu ktoś z Olsztyna, i to rówieśnik :D
      Dzięki i pozdrawiam ;)

      Usuń