wtorek, 18 czerwca 2013

1. Witajcie!

Jest to mój pierwszy post, jak również pierwszy blog, jak również... nie no dobra, może nie pierwsze zdanie XD

Jestem nastolatkiem (mam 15 lat), gejem (jak zapewne już wywnioskowaliście po tytule ;p), nie ubieram się jednak jakoś zniewieściale/pedalsko, jednym słowem- zapewne nie rozpoznalibyście we mnie w tłumie ludzi nikogo "innego"(raczej/ nie wliczając "gejdarów" niektórych). Mam ciemne, niemal czarne, długokrótkośredniowsamraz (słowotwórstwo ;D) włosy, ok. 1.70 m wzrostu, ee.. no i resztę ciała :)

Do tej pory ujawniłem się trzem moim przyjacielom przyjaciorgu przyjaciołom(chłopakom, w tym jednemu, który mi się podoba :) - nazwijmy go MT), ale szczegóły opiszę w kolejnym poście, jak będę miał więcej czasu- teraz rodzice kręcą się po domu i najwyraźniej pasjonuje ich stałe przynoszenie mi drobnych przekąsek, owoców, prania itp., także widzicie moją jakże ciężką sytuację xd

Do następnego posta ;p

PS Jako, że dopiero zaczynam, to może na początku będę trochę nieśmiało opisywał swoje przeżycia, ale obiecuję się rozkręcić :D

4 komentarze: