czwartek, 20 czerwca 2013

2. Jeszcze o mnie


Nie mam pojęcia, o czym myślałem, pisząc ten pierwszy post... ale zapomniałem napisać o sobie wiele ważnych rzeczy ;p.

Po pierwsze zainteresowania. Lubię czytać, nie jakoś nałogowo, ale od czasu do czasu mam takie fazy, że czytam np. pół książki dziennie. Nie jarają mnie specjalnie romanse, zwłaszcza że większość książek z tego gatunku mówi o hetero. Aktualnie jestem w trakcie "Szubienicznika" Jacka Piekary... trudno mi określić kategorię, chociaż ogólnie panuje tam atmosfera tajemnicy związanej z gośćmi na dworze szlacheckim... ale nie spojleruję nic :) . 


Jeśli chodzi o komiksy, kocham serię Thorgala, moim zdaniem najrzetelniej dopracowana fabuła, jak i grafika(nic dziwnego, jak ukazuje się jeden numer na rok ;p). Niedawno dokupiłem(drogie jak ch*j, jak do tej pory 33 numery x 30 zł + serie poboczne- ok.7 x 30 zł) ostatnie brakujące tomy i planuję masywną powtórkę jakiejś połowy serii. A łączy się to również z książkami, bo dowiedziałem się, że Amelie Sarn napisała dwie powieści Thorgala (jeszcze więcej do czytania :D!).


Jeśli chodzi o sport, mój w miarę ładny kolega M namówił mnie żebyśmy razem chodzili na judo, i nawet mi się spodobało(choć najpierw chodziłem głównie dlatego, by mieć jakiś kontakt fizyczny z M :3), poza tym za piłką nożną nie przepadam, całkiem dobrze radzę sobie w kosza... i, na przestrzeni życia, chyba zaczęło się to w piątej klasie podstawówki (jestem w 2 gim) podczas skakania przez skrzynię na wfie- zostałem parkourowcem :D. Odkryłem, że bardzo lubię przeskakiwać przez przeszkody czy wchodzić na drzewa, i to się jakoś samo rozwinęło. Obecnie wszyscy moi znajomi powtarzają, że nie znają nikogo, kto wskoczyłby stopami na skrzynkę elektryczną sięgającą mu do ramion (takie jedno z mych osiągnięć, musiałem się pochwalić XD). No i nawet nieźle u mnie z umięśnieniem, a dokładniej na brzuchu- wg nieoficjalnego rankingu dziewczyn mam pierwsze miejsce w klasie ;p.


Jeszcze ostatnie- muzyka.

To, że jestem gejem, nie musi oznaczać, że lubię wrażliwą muzykę < złowieszczy uśmiech >:) >. Ogólnie to słucham Heavy, Folk, Power Metalu i Rocka, a moje ulubione zespoły to Hunter, Sabaton, Motorhead, Nirvana, Radogost, Bon Jovi, Nickelback, Mudvayne, Manowar, Nightwish, Black Sabbath, Alice In Chains, Korpiklaani i, nie mogę tego nie wyróżnić, zakochałem się w utworze z soundtracku Morrowinda(BTW polecam tą grę ;p), skomponowanym przez Jeremiego Soule'a, Nerevar Rising :D. 

Ale się rozpisałem, sorki.

Do następnego, narqa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz